مسوول برگزاری مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور گفت: اولین روز مسابقه با حضور تیم های هیات زارچ به عنوان منتخب استان یزد، هیات بوشهر، هیات بابل، هیات هشترود ، هیات اردبیل  و هیات خراسان جنوبی صبح و عصر چهارشنبه هفتم دیماه در قالب شش دیدار در سالن حر زارچ، برگزار شد.
سید کاظم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدفردا افزود:در بازیهای صبح روز چهارشنبه، هیات بوشهر 3 بر صفر از سد هیات بابل گذشت و تیم هیات هشترود با نتیجه یک بر سه نتیجه را به هیات اردبیل واگذار کرد و در آخرین بازی هیات خراسان شمالی با نتیجه 1 بر 3 از تیم هیات زارچ شکست خورد.
وی افزود: در مسابقات عصر روز چهارشنبه هم هیات بابل با نتیجه 3 برصفر بر هیات هشترود غلبه کرد، هیات زارچ با کسب امتیاز 3 بر صفر در بازی با هیات اردبیل برد و  بازی هیات بوشهر و هیات خراسان شمالی سه بر یک  پایان یافت.
مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور با حضور تیم های هیات زارچ به عنوان منتخب استان یزد، هیات بوشهر، هیات بابل، هیات هشترود ، هیات اردبیل  و هیات خراسان جنوبی برگزار که به صورت دوره ای در قالب پانزده بازی، از هفتم دیماه به مدت سه روز در محل ورزشگاه حر سرچشمه زارچ به رقابت می پردازند و تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی این لیگ دسته اول راه می یابند.

 یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا